Update mijn week tot nu toe! - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Marnick-Cees Maas - WaarBenJij.nu Update mijn week tot nu toe! - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Marnick-Cees Maas - WaarBenJij.nu

Update mijn week tot nu toe!

Door: Marnick

Blijf op de hoogte en volg Marnick-Cees

24 Mei 2018 | Thailand, Singburi

Hallo allemaal daar ben ik weer. Allereerst sorry voor het feit dat ik jullie niet op de hoogte heb gehouden. In dit verslag laat ik jullie daarom ook zoveel mogelijk weten over wat ik deze week heb meegemaakt.

MAANDAG:

Maandag heb ik uitleg gekregen over Boeddhisme de Thaise taal en de do's en dont's. Ook zijn we deze dag naar een van de grootste Boeddha beelden ter wereld geweest. In de avond kwam een school naar de accommodatie voor een typisch Thaise dans met Thaise muziek.

DINSDAG:

Dinsdag zijn we langs een vissen kwekerij geweest, langs een standbeeld houdererij, een tempel met uitleg over het Boeddhisme , naar een museum over de geschiedenis van Singburi, naar de tempel school geweest en naar het winkelcentrum geweest.

WOENSDAG:

Woensdag was het 'make your own day' deze dag hebben we armbandjes gemaakt. Onze lunch zelf klaar gemaakt (noodles met Papoea. Verder hebben we deze dag een bbq gehad, hebben we gezwommen en zijn we naar een bar geweest tegenover de accommodatie. Deze dag heb ik helaas ook de week 'Thai Buddism' om moeten ruilen voor Tempel school omdat ik simpel weg de enige deze week was.

DONDERDAG:

Donderdag zijn we naar ayutthaya geweest hier staan een paar van de meest bekende en belangrijkste tempels ter wereld. Verder hebben we schildpadden gevoerd, zijn we naar een tearoom een museum geweest.

Ik hoop dat ik hier jullie voldoende mee op de hoogte heb gehouden een bedank jullie dus ook voor het geduld. Ik zal helaas de komende dagen heb tijd hebben om hier elke dag iets op te zetten maar zal jullie zoveel mogelijk op de hoogte houden.

Groetjes vanuit het nog steeds warme Singburi.

  • 24 Mei 2018 - 21:17

    Marlou :

    Hey broertje,
    Leuk dat je ons op deze manier op de hoogte houdt.
    Wat een reis zeg, onvoorstelbaar wat je nu allemaal al hebt gezien en dan heb je nog een hele tijd te gaan. Heb je een leuke groep tot nu toe?
    Ik wens je heel veel plezier en hoor het graag weer als er nieuws is.
    Have fun en geniet
    xxx je zus

  • 24 Mei 2018 - 21:19

    Marco:

    Heel leuk allemaal, zeker het voeren van de schildpadden.
    Ik ben heel benieuwd straks naar alle foto’s!

  • 24 Mei 2018 - 21:39

    Maarten Willem Maas:

    Hoi zoon,
    Fijn dat het super naar je zin heb.
    Wat heb je al veel meegemaakt zeg.
    Geniet er maar lekker van je, verdient
    het !
    Groetjes van pap

  • 25 Mei 2018 - 05:18

    Mam:

    Hoi Marnick,
    Fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt aan de andere kant van de wereld. Ik wordt net wakker en bij jou is het al bijna middag, gek idee hoor.
    Wat een druk maar mooi programma heb je deze week! En wat een belevenissen! Het schildpadvoeren was ook vast héél speciaal.
    En de Thaise dans door de schoolkinderen klinkt ook heel bijzonder.
    Je eerste week zit er al bijna op en kun je genieten van een vrij weekend. Geniet de volgende 2 weken net zo veel en leuk je te volgen zo! xx mam.

  • 26 Mei 2018 - 07:04

    Jolanda:

    Wauw Marnick , je hebt al veel gezien daar in Thailand. Veel foto's maken hoor (kanikzeookzien) Fijn weekend en blijf genieten. Groetjes.

  • 26 Mei 2018 - 12:52

    Opa En Oma Maas:

    Hallo grote kleinzoon, wat maak jij een boel mee zeg ,wat een belevenis ,geniet er van zoveel mooie dingen kom je niet elke dag tegen ,veel plezier hoor. Groetjes ook van Opa een een hele dikke groet van Oma.

  • 26 Mei 2018 - 21:59

    Jolanda En Pie:

    Hallo jongen wat een mooie dingen heb je al mee gemaakt. Fijn dat je het goed maar je zin heb .hier ook alles goed. Mooi weer.nog hele mooie dagen.groetjes jolanda en pie

  • 27 Mei 2018 - 07:19

    Fred:

    Je hebt het al druk gehad de eerste paar dagen,kom je wel aan slapen toe.
    Je krijgt zoveel informatie binnen,zet je dat meteen op papier om alles te onthouden?
    Veel plezier verder we horen over een paar dagen wel weer iets van je.

  • 28 Mei 2018 - 17:31

    Marianne:

    Zo je hebt al heel wat gedaan. Jammer dat je een andere cursus moest kiezen. Je krijgt toch wel heel veel te zien. Geniet ervan. Warme groet uit DenHaag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marnick-Cees

Hallo mijn naam is Marnick Maas ik ben 17 jaar, woon in Oss en zit in het examenjaar van VMBO-kader. Van 19 mei tot 10 juni ga ik naar Thailand naar de plaats Singburi en diverse andere locaties voor vrijwilligers werk te doen. Zo ga ik de eerste week kennismaken met de rest van de groep die deze week begint, krijg ik Thaise taal en kookles, ga ik sportactiviteiten doen met kinderen van een lokale school en wordt ik rondgeleid in de stad. Ook ga ik de tweede week Engelse les geven in de Karen stam en help ik bij het renoveren van hun huisjes. En ten slotte ga ik nog een week leven tussen de monniken en krijg ik les over hetThaise Boeddhisme.

Actief sinds 15 Feb. 2018
Verslag gelezen: 565
Totaal aantal bezoekers 7026

Voorgaande reizen:

19 Mei 2018 - 10 Juni 2018

Thailand

Landen bezocht: