Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marnick-Cees Maas - WaarBenJij.nu Aangekomen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marnick-Cees Maas - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Bangkok

Door: Marnick

Blijf op de hoogte en volg Marnick-Cees

20 Mei 2018 | Thailand, Bangkok

Ik ben zojuist aangekomen na 11 uur vlIegen. Nu nog wachten op de rest en dan met de bus naar Sing buri. Hier is het nu 11:40 en lekker 35 graden, kortom heerlijk.

Groetjes vanuit het zonnige Bangkok.

  • 20 Mei 2018 - 08:55

    Mam:

    Je doet het toch maar.....
    Het eerste stukje van je reis zit erop. Na de nacht niet slapen zul je vast wel moe zijn vandaag maar je 'moet' ook even niets meer vanaf nu....Genieten van de zon, je medereizigers, het land, de cultuur en mensen daar! Wat een bijzondere ervaring doe je op nu. Geniet maar van elk moment en maak er een leuke tijd van in Thailand.

  • 20 Mei 2018 - 12:04

    Broer:

    Klein mannen worden groot! wat een geweldige ervaring mag jij op gaan doen! Heel veel plezier en vooral genieten Cheers.

    Ben benieuwd naar je prachtige verhalen straks!

  • 20 Mei 2018 - 12:25

    Marlou:

    Wat een heerlijke temperatuur zeg.
    Fijn dat de vlucht goed is verlopen.
    Dan kan je nu beginnen aan je mooie reis.
    Heel veel plezier. Geniet ervan!
    Liefs je zus

  • 20 Mei 2018 - 20:23

    Fred:

    Marnick,
    Mooi je reis goed is verlopen,jammer je niet hebt kunnen slapen.
    Zullen de spanningen ook wel zijn geweest,je wordt vanzelf moe dan val je vanzelf wel in slaap almis het maar voor een paar uurtjes.
    Ben benieuwd naar je volgende verslag,geniet er lekker van.

  • 21 Mei 2018 - 15:00

    Jolanda:

    Zo fijn dat je er bent. Maar heeee...wij hebben ook mooi weer!!. Ga genieten hoor van je reis en houd ons op de hoogte!

  • 21 Mei 2018 - 18:01

    Jolanda En Pie:

    Hallo jongen hier niet zo warm al bij jou maar toch26 graden.fijn dat je reis goed is verlopen.en nu je er al een paar dagen ben.heb je vast al wat gezien. Wij komen als je terug ben maar jou verhalen luisteren .en naar jou fotto kijken.geniet er maar lekker van .groetjes jolanda en pie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marnick-Cees

Hallo mijn naam is Marnick Maas ik ben 17 jaar, woon in Oss en zit in het examenjaar van VMBO-kader. Van 19 mei tot 10 juni ga ik naar Thailand naar de plaats Singburi en diverse andere locaties voor vrijwilligers werk te doen. Zo ga ik de eerste week kennismaken met de rest van de groep die deze week begint, krijg ik Thaise taal en kookles, ga ik sportactiviteiten doen met kinderen van een lokale school en wordt ik rondgeleid in de stad. Ook ga ik de tweede week Engelse les geven in de Karen stam en help ik bij het renoveren van hun huisjes. En ten slotte ga ik nog een week leven tussen de monniken en krijg ik les over hetThaise Boeddhisme.

Actief sinds 15 Feb. 2018
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 7027

Voorgaande reizen:

19 Mei 2018 - 10 Juni 2018

Thailand

Landen bezocht: