Bijna vliegen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marnick-Cees Maas - WaarBenJij.nu Bijna vliegen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marnick-Cees Maas - WaarBenJij.nu

Bijna vliegen

Door: Marnick

Blijf op de hoogte en volg Marnick-Cees

19 Mei 2018 | Nederland, Amsterdam

Over een half uurtje is het zo ver dan ga ik het vliegtuig in naar Thailand. Ik heb er in ieder geval veel zin in en vanaf nu zal er ook meer verschijnen op mijn blog. Bedankt allemaal een tot over drie weken!!

  • 19 Mei 2018 - 15:43

    Marc Feitsma:

    Leuk idee zeg!
    Als je dit leest zit je of in het vliegtuig, of je bent er al.
    Ik wens je heel veel plezier en hoop veel foto’s en verhalen van je te zien.

    Gr, Marc

  • 19 Mei 2018 - 19:05

    Jolanda:

    Goeie reis Marnick!!

  • 19 Mei 2018 - 19:49

    Irma:

    Hopelijk heb je een goede reis gehad (als je dit leest) Marnick.
    Erg leuk om je zo te volgen, en zo mee te mogen genieten van jouw ervaringen in Thailand. Ik wens je een mooie en leerzame tijd daar!
    Groetjes,
    Irma

  • 19 Mei 2018 - 20:37

    Mam:

    Een goede vlucht en een bijzondere levenservaring Marnick! Geniet van deze weken in Thailand en tot hoors xx

  • 21 Mei 2018 - 09:19

    Marianne:

    Top joh. Ga er wat moois van maken. Tot de volgende keer. Dagdag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marnick-Cees

Hallo mijn naam is Marnick Maas ik ben 17 jaar, woon in Oss en zit in het examenjaar van VMBO-kader. Van 19 mei tot 10 juni ga ik naar Thailand naar de plaats Singburi en diverse andere locaties voor vrijwilligers werk te doen. Zo ga ik de eerste week kennismaken met de rest van de groep die deze week begint, krijg ik Thaise taal en kookles, ga ik sportactiviteiten doen met kinderen van een lokale school en wordt ik rondgeleid in de stad. Ook ga ik de tweede week Engelse les geven in de Karen stam en help ik bij het renoveren van hun huisjes. En ten slotte ga ik nog een week leven tussen de monniken en krijg ik les over hetThaise Boeddhisme.

Actief sinds 15 Feb. 2018
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 7021

Voorgaande reizen:

19 Mei 2018 - 10 Juni 2018

Thailand

Landen bezocht: