1 week voor de reis! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Marnick-Cees Maas - WaarBenJij.nu 1 week voor de reis! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Marnick-Cees Maas - WaarBenJij.nu

1 week voor de reis!

Door: Marnick Maas

Blijf op de hoogte en volg Marnick-Cees

14 Mei 2018 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Nog maar een week en dan begin ik aan mijn fantastische reis! Alle inkopen verder zijn gedaan het enige wat nog zal gebeuren zijn dingen als handboeken lezen voor op reis en verder zal binnen nu en 3 dagen een
aantal sponsoring berichten verschijnen.

• 19 Mei 2018 - 20:40

Mam:

De puntjes op de i en gaan.......Het aftellen is begonnen nu!

Marnick-Cees

Hallo mijn naam is Marnick Maas ik ben 17 jaar, woon in Oss en zit in het examenjaar van VMBO-kader. Van 19 mei tot 10 juni ga ik naar Thailand naar de plaats Singburi en diverse andere locaties voor vrijwilligers werk te doen. Zo ga ik de eerste week kennismaken met de rest van de groep die deze week begint, krijg ik Thaise taal en kookles, ga ik sportactiviteiten doen met kinderen van een lokale school en wordt ik rondgeleid in de stad. Ook ga ik de tweede week Engelse les geven in de Karen stam en help ik bij het renoveren van hun huisjes. En ten slotte ga ik nog een week leven tussen de monniken en krijg ik les over hetThaise Boeddhisme.

Actief sinds 15 Feb. 2018