De voorbereiding is begonnen!! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Marnick-Cees Maas - WaarBenJij.nu De voorbereiding is begonnen!! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Marnick-Cees Maas - WaarBenJij.nu

De voorbereiding is begonnen!!

Door: Marnick

Blijf op de hoogte en volg Marnick-Cees

15 Februari 2018 | Nederland, Enschede

Gisteren ben ik langs geweest in Enschede bij Activity International voor de laatste info en vragen over de reis naar Thailand. Nu ben ik nog even bezig met de poster en lijst voor sponsoringen onder andere om bij mij op school op te hangen, zo ben ik al gesponsord door het Jutters Museum Flora op Texel en zijn er plannen voor een sponsoring van de winkel Cadeau+ in Oss hierover binnenkort meer info.
Mijn ticket naar Bangkok is geboekt, alle formulieren ingevuld en de reis betaald.
Nu nog kijken naar de laatste spulletjes die ik nodig heb en de laatste puntjes op de i zetten. Als voorbereiding krijg ik nog een meerdaagse cursus van Muses om me helemaal voor te bereiden op mijn grote avontuur.



  • 15 Februari 2018 - 20:38

    Maarten Willem Maas:

    Super deze mooie kans!

  • 08 Oktober 2018 - 09:24

    Aukje Klein Gebbink:

    Hallo Marnick,

    Ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie over vrijwilligerswerk in o.a. Thailand.
    Ik zou je graag willen interviewen over je ervaringen. Het interview duurt hooguit 1 uur.
    Zou je me een mailtje willen sturen op: aukjeklgebbink@hotmail.com?

    Alvast bedankt,

    Met vriendelijke groet,
    Aukje klein Gebbink



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marnick-Cees

Hallo mijn naam is Marnick Maas ik ben 17 jaar, woon in Oss en zit in het examenjaar van VMBO-kader. Van 19 mei tot 10 juni ga ik naar Thailand naar de plaats Singburi en diverse andere locaties voor vrijwilligers werk te doen. Zo ga ik de eerste week kennismaken met de rest van de groep die deze week begint, krijg ik Thaise taal en kookles, ga ik sportactiviteiten doen met kinderen van een lokale school en wordt ik rondgeleid in de stad. Ook ga ik de tweede week Engelse les geven in de Karen stam en help ik bij het renoveren van hun huisjes. En ten slotte ga ik nog een week leven tussen de monniken en krijg ik les over hetThaise Boeddhisme.

Actief sinds 15 Feb. 2018
Verslag gelezen: 392
Totaal aantal bezoekers 7020

Voorgaande reizen:

19 Mei 2018 - 10 Juni 2018

Thailand

Landen bezocht: